Wednesday, June 18, 2008

This One's Wasting Your Time

wasted a few minutes of my life...

So today I got called by the school though i dont know the reason. *Tau durg kah aku tapuk spindit ME?*

On monday c imi bunuh burung acang by means of running it over using the VIOS. Kami bakas jalan2 *teeheehee 2some sja this time*

On tuesday, I did nothing. Ate indomee tpi inda nyaman.

Tadi aku kna marahi uleh mama ku sma auntie psl aku annoying.

The lecture:

Khaliq: Emmmm *burps* ah niaman eh ambuyat atu, baik jua ku makan banyak, pikir sja urg yg rugi psl mesti ingat kan cholestrol level sma blood pressure durg. HUHU~

Mama: Eh menjaguk ko tadi atu? Apa ko makan tadi atu? Kanyang? Banyak tanda2 urg kan sampai ajal or kan ilang akal ani. Antaranya capi2 labih2an mcm kau ani.

Auntie me: Banar tu , adang tah kan "niaman eh, niaman, NIAMAN BRABIS" krg muntah ko. Tuhan ani adil ni nyamu. Mun nya bukan rezeki mu muntah ko tu, mun rezeki mu inda tia ko muntah.

Khaliq: AWEH! niaman kali ah....buleh? aku andang suka capi2, mun mama inda suka aku capi2 agatah mama lari dari rumah. Ibu yg dhurhaqa. Rezeki ku jua tu, ada usul ku muntah?

10 minutes later....I barfed uncontrollably. Atu psl aku overeat bukan nya psl bukan rezeki. (ani iksyen ku plg)

Anyways, the above did happen but some of them ku tambah2 supaya cali. *Cali tah guys?*
Sorry ma, aku beibun sja tu. Jgn sumpah aku jadi batu. Please~~~

Today aku start cuba main DotA. CS masih plg, this is just a trial. Mun siuk aku dump CS. (nadawah, sorry maggot aku eksen sja tu. aku banar2 suka CS)

Here are some pictures I took:


aahh yes. looks can be deceiving, no?


MURDER!! BLOODY MURDER!!


before the feast.


The Aftermath.


some nutrition facts.


No comments: