Tuesday, July 22, 2008

Its That Time Of The Year AGAIN!! -.-"

hyeXX people! hari ani me rasa kan be p0qLyNx chqet~ huhu bleh ka? xP

FirZt 0f oLL, thEZe R dA aNswErz t0 ma quiZie hhuhu~

  1. pisang plastik (joke c wen yi ni anak cina ah so jgn marahi aku)
  2. ambuk plastik (wen yi ah)
  3. tikus ilang *picks nose*
  4. kiss my ass *cuts wrist*
  5. LOL!!! ani aku ngakun joke ku!!! i bet MILLIONS of people know this answer HAHAH labih

AHAX~ wawawa xD
naneng eyh jdey p0qLyNx ne....malash me lgi eh

Anyways dearie, a week ago someone celebrated his birthday. I bet kamu semua inda tau hehe. Siapa tau jawapannya angkat tangan and sila tampilkan diri ke hadapan, aku kan sipak bibirnya biar sumbing 5 so mcm bunga usulnya.



HAPPY BELATED BIRTHDAY UNCLE TAN!!


so yeah~
woddevah woddevah woddevah

Thursay hari atu nothing out of the ordinary. Kami ada CCA baru, namanya "Jalan-jalan cari makan and b*tch about people"
woddevah woddevah

introducing murtabak indomee...nice? NO! sick? YES

the network

hehe candid shot of the ringleader.

time sir ngajar. hahaha staie banarnya time sir nada.


Eh ada ada cerita. I watched The Dark Knight on saturday night *rhyming?* . So what? AH UY!!

Capi-capi lah ceritanya, especially Joker a.k.a Muhd Abdul Heath Ledger. mcm aku kecalian...-.- and then and then and then aku kelawahan mekap nya which brings me to a lame joke

"manya-manya pinatang, pinatang apa itu melekit pata muka?"

answer: patak!! (BADAK hahaha psl aku chinese mode tadi)

and then c joker ah, ia jumpa this urang jahat namanya Batman...
woddevah woddevah



Sunday kemarin-kemarin i.e. two days ago......

kami ke tutong, pastu aku bali sotong tutuk! (y) ini mcm wah!!! tpi iksyen ku psl padas....

HAHAHA sama ada funny names ku kejumpahan nyanta...


Ohhh~ so ada yang sajuk jua?

Tho tapai u lah yg paling manith anie? asteee jgn mmbual ani.

Mikin sehat eh kazen ku ani. Tapi inda sebrp kiut mcm aku, inda ja?

Aiisshhh si manith dpt duduk dah, bangga ku eh. *kambang idung*


No comments: